Stichting Yasmin

Yasmin ondersteunt vrouwen op het gebied van veiligheid, zelfredzaamheid en economische zelfstandigheid

Ga in gesprek over werk!

Meet to Change - werk en opleiding omvat een serie praktische workshops / gespreksrondes. Deze zijn er volledig op gericht om je goed voor te bereiden op de arbeidsmarkt.

Open Dag bij Yasmin

Bij Stichting Yasmin helpen we vrouwen om sterker te worden en te groeien op persoonlijk en professioneel vlak. We hebben een fijne en veilige plek waar je kunt werken aan je vaardigheden, meer zelfvertrouwen kunt krijgen en je eigen stem kunt laten horen.
Tijdens onze Open Dag(en) krijg je de gelegenheid om kennis te maken met ons team en onze activiteiten.

Meet to Change en mantelzorg

12 bijeenkomsten mantelzorg in balans - gezondheid - maatschappelijk - mantelzorg - informatief - Leyweg 849 - ochtend.

Open Dag bij Yasmin