Nermin Altintas

Directeur

Nermin is onze directrice en met hart en ziel betrokken bij Yasmin. In samenspraak met het bestuur bepaalt ze de dagelijkse gang van zaken en zet zich gepassioneerd in voor de zelfontwikkeling van vrouwen en een inclusieve samenleving. Daarnaast geeft ze trainingen waarbij zij, met haar ervaringsdeskundigheid, vrouwen weet te inspireren en motiveren richting emancipatie en empowerment. In haar ‘vrije’ tijd is Nermin bestuurslid van een milieuvriendelijke tuinvereniging want naast inclusiviteit staat duurzaamheid hoog op haar prioriteitenlijstje.

Ontmoet onze mensen

Collegiaal en gelijkwaardig

Er zijn drie vaste medewerksters, drie tijdelijke en 35 vrijwilligsters in dienst. Een bestuur ziet op afstand toe en geven mede richting op het beleid en de ontwikkeling van vrouwencentrum stichting Yasmin

Ons team

Latifa

Anasha

Anasha is onze administratieve spil. Ze wil niet online want daar is ze sowieso niet te vinden. Ze kiest voor analoog en is één van de weinigen zonder sociale media. Waar ze wel voor kiest? Gezellig samen lunchen.

Anjenee

Anjenee is sociaal cultureel werker bij Yasmin. Ze is met name betrokken bij het traject ‘Veilig’ en het traject ‘Werk’.  Daarnaast houdt ze de samenwerkingsverbanden sterk. Het mooiste aan haar werk? Mensen tot bloei zien komen!

Merlin

Radha

Radha is uitvoerend trainer en coördinator en geeft o.a. trainingen (deskundigheid) aan onze vrijwilligers en geeft, in stadsdeel Laak, trainingen aan onze deelneemsters .

Khadija

Heidi

Met een neus voor techniek, haar  onderzoekende / creatieve geest en Pippi Langkous mentaliteit (Ik heb dat nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan) geeft Heidi een slinger aan marketingcommunicatie, content creatie en beheer.