Training Sterk en Weerbaar

Vind je het moeilijk om voor je zelf op te komen in lastige situaties? Je wilt je grenzen aangeven maar weet niet hoe? Wil je ook leren hoe je onveilige en onprettige situaties kunt herkennen en voorkomen? Dan is onze training Sterk & Weerbaar jou op het lijf geschreven.

Wat leer je?

Tijdens deze training van 6 weken leer je om positiever naar jezelf te kijken,  je zelfvertrouwen te vergroten en je grenzen op een assertieve manier te stellen. Je leert daarnaast om onveilige situaties en relaties te herkennen en voor jezelf op te komen.  Het gaat hierbij niet alleen om je fysieke weerbaarheid, maar ook om je emotionele, sociale en mentale weerbaarheid.

Tijdens de training gaan we o.a. oefenen hoe je gedachten, gevoelens en behoeften kunt herkennen, begrijpen en benoemen.
‘Nee’ durven zeggen, je grenzen herkennen en aangeven.
We besteden aandacht aan je unieke persoonlijke kwaliteiten en we moedigen je aan om meer uit je zelf te halen.

Voor wie?

Gericht op alle Haagse vrouwen 18+, die hun zelfkennis en zelfvertrouwen willen vergroten en hun grenzen in relaties willen leren stellen.

Hoe en wanneer?

De training Sterk en Weerbaar wordt gegeven in een groep van 8 tot 10 deelnemers gedurende 6 weken .

Data: 20 september t/m 4 november
Duur: 6 weken, 2 dagdelen per week
Dagen en tijden: maandagochtend  en donderdagochtend van 09:15 – 11:30 uur
Locatie: Brouwersgracht 2A
Aantal deelnemers: maximaal 10

Heb je interesse of wil je meer informatie?  Neem contact op met ons op.
Bel 070-3631538 of mail aanmelden@stichtingyasmin.nl

Datum: 20 september 2021