Stichting Yasmin

Yasmin ondersteunt vrouwen op het gebied van veiligheid, zelfredzaamheid en economische zelfstandigheid

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Open Dag bij Yasmin

juni 21, 2023 @ 09:00 - 15:00

Open Dag(en) bij Stichting Yasmin!

We nodigen jou en je vriendinnen / kennissen graag uit voor onze Open Dag(en).

Datum: 21 juni
Locatie: Leyweg 849
Datum: 23 juni
Locatie: Brouwersgracht 2H)
Tijd: 09.00 uur t/m 15.00 uur
Bij Stichting Yasmin helpen we vrouwen om sterker te worden en te groeien op persoonlijk en professioneel vlak. We hebben een fijne en veilige plek waar je kunt werken aan je vaardigheden, meer zelfvertrouwen kunt krijgen en je eigen stem kunt laten horen.
Tijdens onze Open Dag(en) krijg je de gelegenheid om kennis te maken met ons team en onze activiteiten. Je kunt naast een voorlichtingsmarkt o.a. ook workshops volgen op het gebied van empowerment en weerbaarheid. Bij Leyweg 849 kunnen moeders en kinderen ook samen meedoen aan de workshop ‘Ratten timmeren’!
Tot ziens bij de Open Dag(en) van Vrouwencentrum Stichting Yasmin!
Met een hartelijke groet,
Team Yasmin.

Datum:
juni 21, 2023
Tijd:
Evenement Categorieën:
,
Open Dag(en) bij Stichting Yasmin!

We nodigen jou en je vriendinnen / kennissen graag uit voor onze Open Dag(en).

Datum: 21 juni
Locatie: Leyweg 849
Datum: 23 juni
Locatie: Brouwersgracht 2H)
Tijd: 09.00 uur t/m 15.00 uur
Tot ziens bij de Open Dag(en) van Vrouwencentrum Stichting Yasmin!
Met een hartelijke groet,
Team Yasmin.