Zorg goed voor jezelf en elkaar!

Medewerkers en vrijwilligers van Yasmin hopen dat het met iedereen goed gaat in deze wereldvreemde tijden. We wensen iedereen heel veel kracht toe! Blijf gezond, zorg goed voor jezelf en je dierbaren. Stuur een kaartje, of neem telefonisch of online contact op met elkaar, via Whatsapp of Facebook Messenger, zeker met mensen over wie je je zorgen maakt. Door de thuisisolatie kunnen in sommige gezinnen extra spanningen ontstaan, met mogelijk psychisch of lichamelijk geweld tot gevolg. Lees de factsheet wat te doen bij geweld in de regio Den Haag hier.

Ook eenzaamheid en een toename van psychische klachten liggen op de loer. Laten wij elkaar zoveel mogelijk (online) steunen!
Yasmin blijft op werkdagen telefonisch bereikbaar en natuurlijk ook via de e-mail. Sommige taallessen met gemotiveerde vrouwen gaan online gewoon door!
GGD Haaglanden heeft informatie over het coronavirus online gezet, speciaal voor laaggeletterden, anderstaligen en mensen met een licht verstandelijke beperking. Deel dit svp zoveel mogelijk met mensen in je omgeving op wie dit van toepassing is. Zie de link hier.

#wijvrouwenkunnendezecrisisaan!