Wie wordt Yasmin 2017?

Wie wordt Yasmin 2017? Ook dit jaar reiken wij weer onze aanmoedigingsprijs Yasmin 2017 uit. En dat belooft dit keer een hele feestelijke gebeurtenis te worden. De uitreiking vindt namelijk plaats tijdens onze conferentie om het 35-jarige bestaan van Stichting Yasmin te vieren. Dit is op 9 november 2017.

Ben jij, of ken jij, een vrouw die in de praktijk brengt waar Stichting Yasmin voor staat? Namelijk een vrouw die werkt aan haar opleiding en zo de mogelijkheid op een baan vergroot? Of een vrouw die haar talenten inzet in het ondernemerschap? Met als doel economisch zelfstandig te worden. Meld jezelf of diegene dan aan. Stichting Yasmin wil je met de aanmoedigingsprijs van € 1.200 graag een steuntje in de rug geven en je zo helpen in je verdere ontwikkeling naar opleiding of werk.

Wat zijn de criteria?

Een vrouw:

• van boven de 18 jaar uit Den Haag;
  • die aantoonbaar haar talent inzet richting economische zelfstandigheid;
  • die een rolmodel kan en wil zijn voor Stichting Yasmin;
  • die als ambassadeur voor Yasmin wil optreden;
  • die actief is op het gebied van vrijwilligerswerk of de arbeidsmarkt en zich verder wil ontwikkelen;
  • met een goede motivatie voor hoe de prijs voor studie, loopbaan, of talentontwikkeling kan worden ingezet.

Download hier het aanmeldingsformulier, vul in en stuur dit aan info@stichtingyasmin.nl.

De sluitingsdatum is 3 oktober 2017.