Wie is Yasmin

Bewustwording en persoonlijke ontwikkeling op weg naar economische zelfstandigheid

Stichting Yasmin is het participatiecentrum voor alle Haagse vrouwen die hun talenten willen ontwikkelen of die zich willen inzetten voor de Haagse maatschappij. Yasmin begeleidt vrouwen op weg naar een actieve rol in de samenleving. Dat kan een opleiding zijn, vrijwilligerswerk, betaald werk of door het doen van activiteiten. Bewustwording en persoonlijke ontwikkeling staan voorop.

Trainingen, activiteiten en informatie

Vrouwen kunnen bij Stichting Yasmin terecht voor informatie, voorlichting, advies, coaching, netwerkbijeenkomsten, taalcursussen en trainingen. En als vrijwilliger kunnen vrouwen er de nodige werkervaring opdoen die hen kan helpen aan een betaalde functie. Het is de plek waar vrouwen elkaar ontmoeten, contacten opbouwen, ervaringen uitwisselen en hun talenten ontwikkelen. De kracht van vrouwen wordt zo de kracht van Den Haag.

• Voor meer informatie over onze trainingen en activiteiten: klik op Trainingen en activiteiten.
  • In de agenda zie je welke activiteiten, bijeenkomsten en trainingen binnenkort worden georganiseerd.
  • Wil je liever met iemand overleggen of een afspraak maken? Bel dan 070 363 1538.