Vanaf 2 juni gaat Yasmin beperkt open

Yasmin beperkt open 2 jun 2020

Wij zijn heel blij dat we jullie kunnen melden dat Stichting Yasmin vanaf 2 juni beperkt open gaat.

• Brouwersgracht: We starten aan de Brouwersgracht met de Nederlandse lessen, coaching en de Meet to change gesprekstafels. De Brouwersgracht is dagelijks open van 09.00-17.00 uur.
  • Leyweg: Ook onze locatie aan de Leyweg gaat weer open. Op dinsdag en vrijdag van 09.00-17.00 uur en op donderdagmiddag van 13.30 tot 17.00 uur voor Nederlandse les en coaching.

Dit kunnen wij allemaal doen op 1,5 meter afstand omdat wij een groot lokaal hebben ingericht. Wij volgen uiteraard de adviezen van het RIVM op en zorgen ervoor dat iedereen bij binnenkomst haar handen schoon kan maken. Het hele gebouw hebben we afgetekend zodat iedereen zich aan de 1,5 meter afstand kan houden. Daarnaast maken wij na elke les het gebouw schoon en ventileren wij. Op deze manier zorgen wij ervoor dat Stichting Yasmin zo hygiënisch mogelijk werkt. Verder hebben we huisregels (zie hieronder) opgesteld. We zijn allemaal verantwoordelijk om ons aan deze regels te houden. Samen kunnen we zo Yasmin weer openen.

Vooraf:

• Voel je je niet lekker of ben je ziek? kom dan niet naar Yasmin!
  • Een gesprek met je coach of een medewerker kan alleen op afspraak. Mail (info@stichtingyasdmin.nl) of bel (070-6631538).

Bij binnenkomst:

• Was je handen
  • Houd altijd 1,5 m afstand
  • De keuken en administratie zijn gesloten voor deelneemsters
  • Loop direct naar het lokaal; niet in de gang blijven kletsen

Tijdens de pauze:

• Je kunt 1 voor 1 koffie of thee halen op de gang en weer terug in het lokaal
  • Spoel de toiletten door, bij voorkeur met gesloten deksel

Einde les:

• Aan het einde van de les gaat iedereen 1 voor 1 weg, uiteraard met 1,5 m afstand.