Tweede locatie voor Stichting Yasmin aan de Leyweg

Stichting Yasmin heeft een tweede, eigen locatie gevonden en wel aan Leyweg 849. Op dinsdag 5 november jl. hebben Nermin Altintas (directeur) en Rozemarijn van de Kerk (projectmanager) het huurcontract getekend en de sleutel ontvangen.

Met deze locatie in Escamp hebben meer Haagse vrouwen toegang tot de trainingen en activiteiten van Stichting Yasmin. Veel vrouwen in dit stadsdeel beschikken niet over de financiële middelen of de mogelijkheden om de hoofdvestiging van Yasmin aan de Brouwersgracht te bezoeken. In stadsdeel Escamp leven veel vrouwen op of onder de armoedegrens.

Stichting Yasmin kan deze locatie huren dankzij een mooie bijdrage van het Oranjefonds.

Talentontwikkeling en trainingen voor nog meer Haagse vrouwen
Net zoals op de Brouwersgracht wil Stichting Yasmin op deze tweede locatie vrouwen een laagdrempelige omgeving bieden om hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen en hen te begeleiden naar een opleiding en/of (vrijwilligers)werk. Vrouwen kunnen hier in een veilige omgeving trainingen volgen, ervaringen uitwisselen en elkaar versterken.

Opening van het nieuwe pand
In januari wordt het nieuwe pand geopend en starten de activiteiten.
Wil je bij de opening zijn , hou dan onze website en Facebook in de gaten!

De activiteiten van Stichting Yasmin in Buurt- en kerkhuis Shalom blijven voorlopig nog doorgaan.