Trainingen en Activiteiten

Yasmin organiseert trainingen en activiteiten op verschillende niveaus. Van Nederlandse taallessen op A1/A2 niveau naar trainingen om je talenten te ontdekken en te ontplooien tot praktische workshops naar werk en opleiding.

1. Taal en ontmoetingen
    De Nederlandse taal is erg belangrijk om je thuis te voelen en je weg te vinden in Den Haag. Het helpt je contact te krijgen met anderen en het bevordert je mogelijkheden naar onderwijs en werk. Bij Yasmin op de locatie Brouwersgracht beginnen de taallessen op A1 en A2 niveau. Onze groepen zijn relatief klein, waardoor we iedereen voldoende aandacht kunnen geven.
    En we hebben een multiculti kookgroep. Samen koken en tegelijkertijd Nederlands praten. Dat helpt om de taal optimaal te leren.
  2. Zelfontplooiing en trainingen
    Wil je aan jezelf werken? Ontdekken waar jouw talenten liggen? Kijk dan eens naar de training Sterk of de training Doen. Deze zijn gericht op persoonlijke ontwikkeling en zijn de eerste stappen op weg naar een actieve rol in de samenleving.
    Verder organiseren we elke week Meet to Change bijeenkomsten. Dit zijn gesprekstafels met elke maand een ander maatschappelijk thema. Er is altijd wel een onderwerp wat je aanspreekt.
  3. Economische zelfstandigheid
    Economische zelfstandigheid van vrouwen is belangrijk. Yasmin organiseert Meet to work bijeenkomsten met praktische trainingen en tips om aan het werk te komen, o.a. solliciatietraining en taallessen op B1 en B2 niveau. Je kunt ondersteuning naar een opleiding krijgen of loopbaanbegeleiding.

Niveau:

No items found