Nieuwe activiteiten Yasmin in het najaar

Wat gaat de tijd snel, volgende week is het alweer herfstvakantie! Yasmin is al weer volop aan de slag met taallessen en trainingen en Meet to change tafels. Maar na de herfstvakantie starten er weer allerlei nieuwe activiteiten, waar je aan kan deelnemen!

Heb je bijvoorbeeld al gehoord over onze nieuwe training Sterk en Weerbaar?

Wat leer je in de training? Tijdens de training van 6 weken leer je om positiever naar jezelf te kijken,  je zelfvertrouwen te vergroten en je grenzen op een assertieve manier te stellen. Je leert daarnaast om onveilige situaties en relaties te herkennen en voor jezelf op te komen. Het gaat hierbij niet alleen om je fysieke weerbaarheid, maar ook om je emotionele, sociale en mentale weerbaarheid.

Vanaf donderdagochtend 28 oktober start de training sterk en weerbaar aan de Leyweg. Wil jij meedoen, graag je aanmelden bij: aanmelden@stichtingyasmin.nl

Of wil jij graag leren solliciteren?

Dan kan je meedoen met de workshops naar werk: Meet to workelke maandagochtend op de Brouwersgracht 2A vanaf 25 oktober van 09:30-12:00 Hierbij krijg je inzicht in de arbeidsmarkt en leer je solliciteren. De workshops zijn gratis en los te volgen. Zie bij de agenda op de website de verschillende thema’s. Graag aanmelden bij r.vdkerk@stichtingyasmin.nl

Of wil je meedoen met onze Meet to change gesprekstafels?

In November starten op de Brouwersgracht op de vrijdagochtend 5 november van 09:30-12:00 met het thema Ouders en onderwijs. Deze tafels zijn elke vrijdag gratis te volgen en zijn goed voor je Nederlands om te leren spreken en je krijgt veel informatie. Op onze website bij de agenda, zie je de wekelijkse onderwerpen.

Op de Leyweg starten we in November op de dinsdagochtend met de meet to change tafels met het interessante onderwerp: Cultuur en invloed op relaties. Op onze website bij de agenda, zie je de wekelijkse onderwerpen.

Wil je meedoen graag je aanmelden bij administratie@stichtingyasmin.nl

Stichting Yasmin Participatiecentrum Den Haag

Wil je meer horen over onze activiteiten, lessen en trainingen? Maak dan een afspraak bij de administratie voor een gesprek met een coach. Tel: 070-3631538

We hopen jullie snel te zien bij Yasmin!