Maandag 31 augustus starten de activiteiten van Yasmin weer

Vanaf 31 augustus start Stichting Yasmin met een nieuwe aanpak, de Leerlijnen

Het is onze ambitie om vrouwen te ondersteunen van zelfredzaamheid naar economische zelfstandigheid en naar veiligheid in relaties. Daarom heeft Stichting Yasmin een drietal leerlijnen ontwikkeld bestaande uit verschillende trainingen, bijeenkomsten, activiteiten en begeleiding. Met deze leerlijnen kunnen we elke vrouw een veel beter passend traject aanbieden dat perfect aansluit op hun wensen, behoeften en omstandigheden.

ONZE LEERLIJNEN

Hier vind je meer informatie over elke leerlijn en zie je welke activiteiten, trainingen of bijeenkomsten we binnenkort hebben gepland. Of kijk in de agenda.

• Zelfredzaamheid: Wil je een plek vinden in de Nederlandse samenleving, Nederlands leren en zeggenschap hebben over je eigen leven?
  • Werk & opleiding: Of wil je jouw talenten inzetten door middel van vrijwilligerswerk , een opleiding beginnen of een baan vinden?
  • Vrouw & veiligheid: Wil je jouw weerbaarheid vergroten, je eigen grenzen stellen en voor jezelf opkomen?

Wij hanteren de corona maatregelen. Onze locaties zijn ingericht op 1,5 m afstand. Wil je deelnemen aan een activiteit, meld je aan of bel voor een afspraak.