Leerlijnen Stichting Yasmin

Een passend traject voor elke vrouw!

Het is onze ambitie om vrouwen te ondersteunen van zelfredzaamheid naar economische zelfstandigheid en om vrouwen weerbaarder te maken. Daarom heeft Stichting Yasmin een drietal leerlijnen ontwikkeld bestaande uit verschillende trainingen, bijeenkomsten, activiteiten en begeleiding. Met de leerlijnen kunnen we elke vrouw een veel beter passend traject aanbieden dat perfect aansluit op hun wensen, behoeften en omstandigheden.

Wil je meedoen in de Nederlandse samenleving, Nederlands leren en zeggenschap hebben over je eigen leven?
Wil je jouw weerbaarheid vergroten, je eigen grenzen stellen en voor jezelf opkomen?
Wil je jouw talenten inzetten, een opleiding beginnen of een baan vinden?

Intakegesprek

Maak een afspraak en kom langs bij Yasmin. We beginnen altijd met een intakegesprek van een uur, waarin we samen bespreken wat jouw vragen, wensen en toekomstige doelen zijn. We brengen alle aandachtspunten in kaart en maken samen een stappenplan. Dan bepalen we ook welke leerlijn op dat moment het beste aansluit bij jouw situatie. Een coach begeleidt je en staat je bij om jouw doelen en ambities te bereiken. De methode van Yasmin is uniek omdat het rekening houdt met jouw leefomstandigheden, uitgangspositie en talenten. We kunnen jou altijd een compleet programma aanbieden passend bij jouw specifieke situatie! Zo leveren wij maatwerk.

Afspraak maken?

Wil je weten wat Yasmin voor jou kan betekenen? Bel Yasmin voor een afspraak met één van onze coaches op 070 – 3631538. Je kunt ook onderstaand formulier invullen, dan nemen wij contact met jou op voor een afspraak.

Afspraak maken