Bereikbaarheid Yasmin

De aangescherpte coronamaatregelen leveren ook voor Stichting Yasmin nieuwe uitdagingen op. Fysiek samenkomen kan momenteel niet, maar dat betekent niet dat we stilzitten. Om toch met jou in contact blijven, bieden we onze groepsbijeenkomsten en lessen de komende tijd digitaal aan. Alle cursisten hebben inmiddels bericht gekregen over de online activiteiten die zij kunnen volgen. Doe ook mee en bekijk hier het (online) activiteitenaanbod.

We houden je op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn en hopen je snel weer te mogen ontvangen. Wil je iets vragen? Neem contact met ons op via:

Voor dringende vragen kun je ook bellen met: 06-11161101 (Vrouw en veiligheid) of 06-15352231 (Algemene vragen en opleiding, werk en taal). Mocht je geen gehoor krijgen, spreek dan iets in of stuur een WhatsApp dan reageren we zo snel mogelijk. En natuurlijk zijn we gewoon per mail te bereiken via info@stichtingyasmin.nl.

Dit bericht is als laatst gewijzigd op 7 januari 2021.