Ben jij op zoek naar een opleiding of werk? Taal bij Yasmin werkt!

Online loopbaancoaching Yasmin

Dit is jouw kans om een intensief traject te volgen bij Yasmin, zodat je daarna met een opleiding kan starten of aan het werk kan gaan. Maar liefst drie keer per week krijg je les! Twee keer per week Nederlandse les, zodat je niveau snel omhoog gaat van A2 naar B1. En wekelijks een training om je sterk en krachtig te maken en klaar te stomen voor de arbeidsmarkt. Je gaat werken aan je talenten en leert hoe je jouw kracht kan laten zien. Daarnaast ga je een actieplan maken, zodat je doel bereikt kan worden. En je leert je ook solliciteren, zodat je die die droombaan ook echt krijgt.

Bovendien krijg je ook een loopbaancoach die jouw begeleidt. Samen met Yasmin sta je sterk!

De leerlijn opleiding en werk start in september en duurt tot juni. De kosten zijn slechts 15 euro per maand. Maak gebruik van deze unieke kans en kom je inschrijven, zodat je zeker bent van een plekje!

Aanmelden via r.vdkerk@stichtingyasmin.nl  of tel: 070-3631538

Nb Op donderdag 8 juli is een open  inschrijf dag van 10 tot 16:00 op onze locaties aan de Brouwersgracht 2A en Leyweg 849