Online M2C: zelfliefde en eigenwaarde

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Jezelf volledig accepteren in alles wat je doet, bent of wilt zijn is een proces dat heel moeilijk kan zijn. Vooral voor mensen die door ervaringen bepaalde patronen en overtuigingen hebben ontwikkeld, waardoor ze een zelfbeeld hebben ontwikkeld dat niet positief is. Hierdoor accepteren ze zichzelf niet zoals ze zijn. En die waardering en acceptatie zijn juist de basis voor zelfliefde. Om je te helpen, hebben wij een aantal tips voor je die we tijdens deze bijeenkomst met jou delen.

Datum: 19 maart 2021
Einddatum: 19 maart 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp).

No items found