Online M2C: zelfbeeld, wat is dat eigenlijk?

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Een zelfbeeld is een combinatie van  ideeën, gedachten en overtuigingen die je over jezelf kunt hebben. Het is een beeld van hoe jij tegen jezelf aankijkt. Ieder mens heeft een zelfbeeld wat zowel positief als negatief kan zijn. Tijdens deze bijeenkomst gaan we in op wat zelfbeeld precies is, wat de gevolgen zijn voor je zelfvertrouwen en eigenwaarde. Maar ook hoe je een positief zelfbeeld opbouwt en hoe je daar zelf invloed op kunt uitoefenen.

Datum: 12 maart 2021
Einddatum: 12 maart 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found