Meet to change opleiding & werk – kans beroepen; waar liggen de mogelijkheden?

Waar liggen de beste kansen op de arbeidsmarkt? De kans op werk verschilt van beroep tot beroep. Dat heeft te maken met het aantal vacatures, maar ook met het aantal mensen dat op zoek is naar dezelfde soort baan. De zogeheten kans beroepen bieden een zeer goede kans op werk, omdat er een tekort is aan mensen in die beroepen. In deze workshop hebben we het over kans beroepen.

Deze workshop is onderdeel van de workshops naar opleiding & werk; praktische informatie die je helpen in je zoektocht naar een opleiding of werk.

Jij bent van harte welkom!

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Deze reeks wordt gegeven aan de Brouwersgracht 2A . Wil je meepraten? Meld je dan aan.

AANMELDEN

• E-mail: r.vdkerk@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie

Datum: 1 oktober 2021