Wat is jouw doel qua werk en opleiding en hoe wil je dat behalen?

Werk: wat is jouw doel en hoe wil je dat behalen?

Voor vrouwen op weg naar een studie en/of  (vrijwilligers)werk is het stellen van doelen nodig om tot resultaten te kunnen komen. Aandacht schenken aan het formuleren van doelen brengt meer duidelijkheid over wat je wilt bereiken in je leven in een bepaalde periode. Het geeft richting en betekenis aan de te bereiken successen.

Meet to Change Werk & opleiding zijn praktische bijeenkomsten die deel uitmaken van de leerlijn Werk & opleiding. De leerlijn is voor Haagse vrouwen die stappen willen zetten naar een opleiding of werk. Wil je weten waar jouw talenten liggen en hoe je die kunt inzetten? Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken om te beginnen met een opleiding of bij je zoektocht naar werk? Neem dan contact op met Yasmin om jouw mogelijkheden te bespreken.

Deze Meet to Change Werk & opleiding vindt plaats aan de Brouwersgracht 2A. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: r.vdkerk@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie

Datum: 10 september 2021