Opleiding of werk: wat is jouw doel en hoe wil je dat behalen?

In oktober,november,december staat de Meet to Change Werk & opleiding in het teken van doelen, kansen, mogelijkheden en aanpak voor werk en opleiding.

26 oktober: Opleiding of werk: wat is jouw doel en hoe wil je dat behalen?

Wil je beginnen aan een studie en/of ben je op zoek naar (vrijwilligers)werk, dan is het stellen van doelen nodig om tot resultaten te kunnen komen. Aandacht schenken aan het formuleren van doelen brengt meer duidelijkheid over wat je wilt bereiken in je leven in een bepaalde periode. Het geeft richting en betekenis aan de te bereiken successen.

Meet to Change Werk & opleiding zijn praktische bijeenkomsten die deel uitmaken van de leerlijn Werk & opleiding. De leerlijn is voor Haagse vrouwen die stappen willen zetten naar een opleiding of werk. Wil je weten waar jouw talenten liggen en hoe je die kunt inzetten? Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken om te beginnen met een opleiding of bij je zoektocht naar werk? Neem dan contact op met Yasmin om jouw mogelijkheden te bespreken.

De Meet to Change Werk & opleiding vindt plaats op de Brouwersgracht 2a. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: r.vdkerk@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier