Online M2C: werken in de zorg

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats. Wil je meepraten? Meld je dan aan, dan sturen we jou een Zoom link om mee te kunnen doen.

Heb jij interesse om in de zorg te werken? Dan zijn er in Den Haag verschillende mogelijkheden om een opleiding te volgen, ook om te leren en te werken. Het WijkLeerBedrijf Schilderswijk biedt een mogelijkheid om MBO1 zorg te volgen. Maar ook de Zorg academie van Threewise biedt diverse opleidingen aan. Bij deze Meet to Change tafel kun je inspiratie opdoen en je oriënteren op een opleiding  in de zorg.

Aanmelden Meet to Change Werk & opleiding

AANMELDEN MEET TO CHANGE WERK & OPLEIDING

reCAPTCHA

Datum: 22 april 2021
Einddatum: 22 april 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp).

No items found