Welke kansen zijn er om aan het werk te gaan en hoe pak ik dit aan?

In september staat Meet to Change Werk & opleiding in het teken van doelen, kansen, mogelijkheden en aanpak voor werk en opleiding.

10 September: Welke kansen zijn er om aan het werk te gaan en hoe pak ik dit aan?

De arbeidsmarkt verandert voortdurend. Misschien vind je het moeilijk om werk te vinden, maar er zijn kansen genoeg. In deze gesprekstafel praten we over de mogelijkheden op de arbeidsmarkt en waar krapte is en wat er nodig is om te gaan werken.

Meet to Change Werk & opleiding zijn praktische bijeenkomsten die deel uitmaken van de leerlijn Werk & opleiding. De leerlijn is voor Haagse vrouwen die stappen willen zetten naar een opleiding of werk. Wil je weten waar jouw talenten liggen en hoe je die kunt inzetten? Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken om te beginnen met een opleiding of bij je zoektocht naar werk? Neem dan contact op met Yasmin om jouw mogelijkheden te bespreken.

De Meet to Change Werk & opleiding vindt plaats op zowel Brouwersgracht 2a als Leyweg 849. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht en 10 op Leyweg. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier