Online M2C: voorbereiding op werk of opleiding

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats. Wil je meepraten? Meld je dan aan, dan sturen we jou een Zoom link om mee te kunnen doen.

Als je een opleiding hebt gevonden zijn er nog veel dingen die je moet regelen. Zoals kinderopvang, je financiën, je belastingen, etc. Wij geven je tips waar je op moet letten en welke mogelijkheden er zijn. Heb je bijvoorbeeld wel eens gehoord van het leven lang leren krediet?

Aanmelden Meet to Change Werk & opleiding

AANMELDEN MEET TO CHANGE WERK & OPLEIDING

reCAPTCHA

Datum: 8 april 2021
Einddatum: 8 april 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found