Wat moet ik allemaal regelen voordat ik aan het werk ga of een opleiding start?

In september staat Meet to Change Werk & opleiding in het teken van doelen, kansen, mogelijkheden en aanpak voor werk en opleiding.

24 september: Wat moet ik allemaal regelen voordat ik aan het werk ga of een opleiding start?

Als je een opleiding of werk hebt gevonden zijn er nog veel dingen die je moet regelen. Zoals kinderopvang, je financiën, je belastingen, etc. Wij geven je tips waar je op moet letten en welke mogelijkheden er zijn. Heb je bijvoorbeeld wel eens gehoord van het leven lang leren krediet?

Meet to Change Werk & opleiding zijn praktische bijeenkomsten die deel uitmaken van de leerlijn Werk & opleiding. De leerlijn is voor Haagse vrouwen die stappen willen zetten naar een opleiding of werk. Wil je weten waar jouw talenten liggen en hoe je die kunt inzetten? Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken om te beginnen met een opleiding of bij je zoektocht naar werk? Neem dan contact op met Yasmin om jouw mogelijkheden te bespreken.

De Meet to Change Werk & opleiding vindt plaats op zowel Brouwersgracht 2a als Leyweg 849. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht en 10 op Leyweg. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier