Online M2C: virtuele opleidingsmarkt

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats. Wil je meepraten? Meld je dan aan, dan sturen we jou een Zoom link om mee te kunnen doen.

Wil jij kennismaken met verschillende opleiding instanties in Den Haag? Kom dan naar onze virtuele opleidingsmarkt op 15 april. Er zijn heel veel opleidingen om uit te kiezen. Stichting Yasmin helpt jou graag bij je keuze. Aanwezig zullen zijn:

• ROC Mondriaan College met een moederklas Administratie
  • Variva met opleidingen als klassen-assistent en kinderopvang
  • Horeca Academie en de Horeca academie

Laat je inspireren door vrouwen die nu deze opleiding doen. Er is gelegenheid om vragen te stellen hoe de opleiding bevalt en wat je nodig hebt om te starten.

Aanmelden Meet to Change Werk & opleiding

AANMELDEN MEET TO CHANGE WERK & OPLEIDING

reCAPTCHA

Datum: 15 april 2021
Einddatum: 15 april 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp).

No items found