Veilige en onveilige relaties – Hoe denk jij hierover?

Meet to Change vrouw en veiligheid

In september (Brouwersgracht) en oktober (Leyweg) staan ‘Veilige en onveilige relaties’ centraal in de Meet to Change vrouw & veiligheid.
Hoe denk jij daarover en hoe gezond is jouw relatie met jezelf?

In een veilige omgeving en onder begeleiding bespreek je met andere vrouwen in ieder geval de volgende vragen:

• Wat betekent voor jou veiligheid in een relatie?
  • Welke relaties zijn voor jou belangrijk en waarom?
  • Hoe gezond en veilig was je eigen kindertijd?
  • Wat heeft het met jou gedaan?
  • Hoe kijk je nu naar jezelf?
  • Hoe praat je naar jezelf?
  • Wat doe je voor jezelf?
  • Wat zou je willen veranderen?

Meet to Change Vrouw & veiligheid zijn wekelijkse gesprekstafels die deel uitmaken van de leerlijn Vrouw en veiligheid. Deze leerlijn is bedoeld om vrouwen bewust te maken voor geweld in relaties, door hen te informeren en hen weerbaar te maken; zowel fysieke weerbaarheid als emotionele, sociale en mentale weerbaarheid.

De Meet to Change vrouw & veiligheid vindt wekelijks plaats op zowel Brouwersgracht 2a als Leyweg 849. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht en 10 op Leyweg. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change vrouw & veiligheid), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-11161101 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change vrouw & veiligheid), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier