Veilige en onveilige relaties – Een veilige relatie met je partner

Meet to Change vrouw en veiligheid

In september (Brouwersgracht) en oktober (Leyweg) staan ‘Veilige en onveilige relaties’ centraal in de Meet to Change vrouw & veiligheid.
Vandaag bespreken we een veilige relatie met je partner en wat daar voor nodig is.

In een veilige omgeving en onder begeleiding bespreek je met andere vrouwen in ieder geval de volgende onderwerpen:

• Gezonde en ongezonde relatiepatronen
  • Wat gaat goed? Wat gaat niet goed?  Wat kun je zelf doen om positieve veranderingen te creëren?
  • Wat zou je willen veranderen?

Meet to Change vrouw & veiligheid zijn wekelijkse gesprekstafels die deel uitmaken van de leerlijn Vrouw en veiligheid. Deze leerlijn is bedoeld om vrouwen bewust te maken voor geweld in relaties, door hen te informeren en hen weerbaar te maken; zowel fysieke weerbaarheid als emotionele, sociale en mentale weerbaarheid.

De Meet to Change vrouw & veiligheid vindt wekelijks plaats op zowel Brouwersgracht 2a als Leyweg 849. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht en 10 op Leyweg. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change vrouw & veiligheid), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change vrouw & veiligheid), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier