Training ‘Veilig’ volgeboekt

Tijdens een training van 6 weken leren vrouwen om positiever naar zichzelf te kijken met als doel hun zelfvertrouwen te vergroten. De training vindt iedere woensdagochtend (09:00 – 11:30 uur) en vrijdagmiddag (13:00 – 15:30 uur) plaats. Vrouwen leren daarnaast om onveilige situaties te herkennen, voor zichzelf op te komen en grenzen aan te geven. Stichting Yasmin helpt hen daarbij. Het gaat hierbij niet alleen om fysieke weerbaarheid, waarbij vrouwen zichzelf of hun kinderen beschermen door middel van verandering in houding en stemgebruik. Maar ook op het gebied van emotionele, sociale en mentale weerbaarheid.

Wat ga je leren?

• Met respect naar je zelf en naar een ander kijken
  • Je gedachten, gevoelens en behoeften herkennen, begrijpen en benoemen
  • Je eigen keuzes maken en je hiervoor verantwoorden
  • Onveilige relaties en situaties herkennen
  • Op een respectvolle manier voor je zelf opkomen
  • ‘Nee’ durven zeggen, je grenzen herkennen en aangeven
  • Zelfverzekerde lichaamshouding en stemgebruik

Let op: deze training is volgeboekt. In verband met de vele enthousiaste reacties, wordt de training in nogmaals aangeboden. Schrijf je vast in voor de wachtlijst via: aanmelden@stichtingyasmin.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 070-3631538.

Let op: in verband met de lockdown, zal de training op een andere datum beginnen. Eind januari nemen wij hierover contact op met onze deelnemers.

Datum: 13 januari 2021
Einddatum: 19 februari 2021