In deze training leer je welke keuzes en stappen je kunt nemen om je doelen te bereiken.

Je hebt je doelen vastgesteld maar het lukt je nog niet om ze te realiseren? Misschien zorgen je dagelijkse bezigheden er voor dat je er niet aan toekomt of weet je gewoon niet hoe je kunt doorpakken of waar je kunt beginnen?

Als jij je plannen uitstelt of je komt zelfs helemaal niet in actie dan kun je gerust zijn. Je bent niet de enige! Bij heel veel mensen gaat dit vaak precies zo. In de training Doen gaan we daarom samen met jou aan de slag zodat jij je doelen wel gaat halen.

Voor wie?

Voor alle Haagse vrouwen die stappen willen zetten om hun persoonlijke doelen te bereiken. Wil je dat ook? Dan is de training Doen iets voor jou! Het is wel belangrijk dat je minimaal taalniveau A2 hebt om de training te kunnen volgen.

Wat leer je?

Deze training bestaat uit zes bijeenkomsten, één maal per week. Tijdens je deelname aan deze training leer je (eventueel samen met neen trajectbegeleider) een actieplan op te stellen waarmee je al tijdens de training aan het werk gaat. Deze acties richten zich op de benodigde competenties die onder andere gerealiseerd kunnen worden met extra taalonderwijs, vrijwilligerswerk, een opleiding, cursus, training of een sollicitatietraining.

In de training Doen leer je onder andere het volgende;

• Je leert hoe je jouw dromen nu echt werkelijkheid kunt laten worden.
  • Je leert hoe je een goede, realistische planning kunt maken
  • Je leert vaardigheden zoals, leren denken in kansen en mogelijkheden.
  • Omgaan met belemmerende gedachten, weerstand en tegenslagen komen ook aan bod.

Specificaties

Kosten: € 30,–
Voorwaarden: Training gaat door bij minimaal 12 deelnemers.
Vooropleiding: Geen!
Het is wel belangrijk dat je gemotiveerd bent en dat je minimaal taalniveau A2 hebt.
Annulering: Twee weken voor aanvang kosteloos. Daarna wordt € 15,- annuleringskosten in rekening gebracht.

Wat nog meer?

De Training Doen maakt onderdeel uit van de serie Sterk – Doen. Deze trainingen zijn samen met de ‘Meet to Work’ Workshops gericht op je persoonlijke ontwikkeling en helpen je op weg naar een actieve rol in de samenleving. Of dat nou een opleiding is, vrijwilligerswerk of werk. De trainingen Sterk en Doen helpen je bewust te worden van je talenten, deze “ontdekken” te ontwikkelen en in te zetten.

Specificaties

Kosten: € 30
Voorwaarden: Training gaat door bij minimaal 12 deelnemers.
Vooropleiding: Geen!
Annulering: Twee weken voor aanvang kosteloos. Daarna wordt € 15 annuleringskosten in rekening gebracht.