Meet to change tafel: Omdenken in opvoeding

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal.

Als ouder ben je geneigd om lastig gedrag van je kind te zien als een probleem: iets wat je op wilt lossen of waar je vanaf wilt. Tijdens deze bijeenkomst leren we je om lastig gedrag als een mogelijkheid te zien en de situatie op een andere manier te bekijken. Omdenken in de opvoeding is het omkeren van de vraag: ‘Wat wil jij als ouder niet?’ (het lastige gedrag van je kind) naar ‘Wat wil je kind wel?’ (wat zijn de verlangens van mijn kind?). Door als volwassene aandacht en ruimte te geven aan de verlangens van je kind, kun je zijn of haar gedrag omdenken. Het gaat dan niet meer om jouw bedoelingen, maar om de bedoelingen van je kind.

Graag je aanmelden voor deze bijeenkomsten per mail: l.khaoulani@stichtingyasmin.nl of tel:070-3631538 of per app: tel:06-15352231

Datum: 5 november 2021
Einddatum: 5 november 2021
Tijd: 09:15 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

Locatie Brouwersgracht
Brouwersgracht 2A