Meet to change: Kies de juiste middelbare school

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal.

Het is bijna zover: je kind zit in groep 8 en verlaat binnenkort de basisschool. In het schooladvies staat welk type voortgezet onderwijs het beste bij een leerling past. En het geeft inzicht in de ontwikkeling van een leerling tijdens de hele basisschoolperiode. Nu is een nieuwe fase van zijn/haar leven aangebroken: de middelbare school. Maar hoe kies je samen met je kind de juiste school? En waar moet je op letten om een goede keuze te kunnen maken? Deze en andere onderwerpen bespreken we tijdens de bijeenkomst. Zo ben je alvast een beetje voorbereid en op de hoogte wat er binnenkort komen gaat!

Graag je aanmelden voor deze bijeenkomsten per mail: l.khaoulani@stichtingyasmin.nl of tel:070-3631538 of per app: tel:06-15352231

Datum: 19 november 2021
Tijd: 09:15 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

Locatie Brouwersgracht
Brouwersgracht 2A