Online M2C: Je kind leren omgaan met geld

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Kinderen die al op jonge leeftijd leren hoe ze met geld om moeten gaan, komen later minder vaak in de financiële problemen. Aan jou als ouder de taak om jouw kind voor te bereiden op financiële zelfstandigheid. Hoe pak je dat aan? En hoe doen andere ouders dat? Deze en andere onderwerpen bespreken we tijdens de bijeenkomst. Samen gaan we kijken hoe je het omgaan met geld kunt meenemen in de opvoeding en wat past bij een bepaalde leeftijd.

Datum: 14 januari 2021
Einddatum: 14 januari 2021
Tijd: 09:15 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found