Meet to change op vrijdag – ZORG GOED VOOR JEZELF

Er komen dagelijks veel dingen op ons af, dit veroorzaakt soms spanningen en stress. Maar hoe zorg je in het dagelijks leven voor de nodige ontspanning? Aan de hand van stellingen en vragen praten we over de balans in je leven. We gaan aan de slag met praktische oefeningen die je helpen ontspanning te vinden.

Onderwerpen van de volgende MEET to CHANGE bijeenkomsten
vrijdag 19 januari – ZORG VOOR ELKAAR: MANTELZORG
vrijdag 26 januari – ZORG VOOR JEZELF EN DE ANDER: DONORSCHAP
vrijdag 2 februari – ZORG VOOR JOU OF JE OUDERS

Elke vrijdag is er een Meet to Change van 9.15 – 11.30 uur.

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal.

Tijdens deze Meet to Change bijeenkomsten praten we met elkaar over zorg goed voor jezelf en voor elkaar. Elke week nodigen we een deskundige uit, die met ons in gesprek gaat. Je kunt je vragen stellen en advies krijgen.

Alle bijeenkomsten zijn los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst: info@stichtingyasmin.nl of 070-3631538

Datum: 12 januari 2018
Tijd: 9.15 - 11.30 uur