Meet to Change – Weet wat je eet: allergieën en diëten

Het nieuwe jaar is voor veel mensen aanleiding om aan de gezondheid te werken. Een gezonde leefstijl zorgt ervoor dat je als persoon goed in je vel komt te zitten, dat je fitter voelt en dat je beter bestand bent tegen ziekten. Gezond eten en bewegen staan centraal in de Meet to Change van februari.

Op vrijdag 14 februari staat ‘weet wat je eet: allergieën en diëten’ op de agenda van de Meet to Change.  Soms moet je voor je gezondheid een dieet volgen; of dat is omdat je een allergie hebt of je wilt wat kilootjes kwijt. Wat is dan verstandig om te eten en wat juist niet? Het is immers wel belangrijk dat je voldoende en de juiste en voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (info@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 14 februari 2020
Einddatum: 14 februari 2020
Tijd: 9.15 - 11.30 uur