Meet to Change – Wat betekent vrijheid voor jou?

In maart staan de Meet to Change bijeenkomsten in het teken van VRIJHEID.

Op vrijdag 6 maart: Wat betekent vrijheid voor jou?

Dit jaar vieren we al weer 75 jaar vrijheid in Nederland. Helaas zijn er elders op de wereld nog steeds oorlogen gaande en leeft niet iedereen in vrijheid. Mensen vluchten voor oorlog en zoeken vrijheid in andere landen. Vluchtelingen vragen om die reden asiel in Nederland aan. Wat betekent het om vluchteling te zijn en hoe ervaren zij de vrijheid in Nederland? Wat betekent vrijheid voor jou? Pas als je vrijheid wordt afgenomen besef je wat dat betekent! Daarover gaan wij met elkaar in gesprek.

LET OP: deze Meet to Change vindt deze keer plaats in Theater De Vaillant (Hobbemastraat 120) vanwege de Internationale Vrouwendag. De hele ochtend (9.00 – 12.00 uur) zijn er workshops, optredens en lekkere hapjes. Laat je inspireren door andere vrouwen!

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (info@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 6 maart 2020
Einddatum: 6 maart 2020