M2C – Wat betekent spiritualiteit en het geloof voor jou?

In mei staat de Meet to Change in het teken van Spiritualiteit en Geloof. Wij gaan met elkaar in gesprek over wat dat voor je betekent. Het maakt niet uit welk geloof je hebt of niet gelovig bent. Het gaat er om dat we elkaars meningen horen, vooroordelen wegnemen en elkaar accepteren. Samen kunnen we onze krachten bundelen en werken aan een gezonde samenleving.

Op vrijdag 10 mei: Wat betekent spiritualiteit en het geloof voor jou, wat zijn de gezamenlijke normen en waarden?

We bespreken elkaars basiswaarden en normen in de samenleving en in het geloof. Zijn er overeenkomsten en wat zijn de verschillen?

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 10 mei 2019
Einddatum: 10 mei 2019