Meet to change op vrijdag – ZORG GOED VOOR ELKAAR: MANTELZORG

Zorg je langdurig voor iemand in je naaste omgeving die hulp nodig heeft, dan ben je een mantelzorger. Tijdens deze bijeenkomst bespreken we met een deskundige wat mantelzorg precies is. Hoe je er voor zorgt dat je als mantelzorger niet overbelast raakt. Hoe je de hulp van iemand anders in kunt roepen en hoe je in contact komt met andere mantelzorgers.

Onderwerpen van de volgende MEET to CHANGE bijeenkomsten
vrijdag 26 januari – ZORG VOOR JEZELF EN DE ANDER: DONORSCHAP
vrijdag 2 februari – ZORG VOOR JOU OF JE OUDERS

Elke vrijdag is er een Meet to Change van 9.15 – 11.30 uur.

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal.

Tijdens deze Meet to Change bijeenkomsten praten we met elkaar over zorg goed voor jezelf en voor elkaar. Elke week nodigen we een deskundige uit, die met ons in gesprek gaat. Je kunt je vragen stellen en advies krijgen.

Alle bijeenkomsten zijn los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst: info@stichtingyasmin.nl of 070-3631538

Datum: 19 januari 2018
Tijd: 9.15 - 11.30 uur