Meet to change op vrijdag – Hoe zorgen wij voor onze oudere migranten en welke zorg ontvangen wij later?

Als je ouder wordt heb je vaak zorg nodig, maar als migrant heb je niet altijd familie die voor je klaar kan staan en de Nederlandse zorg is niet altijd ingesteld op migranten ouderen. In deze gesprektafel praten we over de ouderenzorg voor migranten en hoe zie jij dat in de toekomst. Welke kansen en mogelijkheden zijn er voor jou om bij te dragen aan een goede ouderen zorg voor migranten?

Elke vrijdag is er een Meet to Change van 9.15 – 11.30 uur.

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal.

Tijdens deze Meet to Change bijeenkomsten praten we met elkaar over zorg goed voor jezelf en voor elkaar.

Alle bijeenkomsten zijn los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht, graag per mail naar :l.khaoulani@stichtingyasmin.nl of bel of app naar 06-15352231

Datum: 27 november 2020
Einddatum: 27 november 2020
Tijd: 9.15 - 11.30 uur