Meet to Change – Jezelf motiveren en doelen stellen

Vaak heb je veel plannen en maak je toch weer goede voornemens, maar uiteindelijk komt er niets van terecht. De winkels staan vol met boeken over hoe je je leven kan veranderen en hoe je gelukkiger wordt. Maar hoe doe je dat dan? Hoe kan je een nieuwe stap in je leven maken en hoe kan je het beste je doelen realiseren? Tijdens deze Meet to Change krijg je handvaten mee die je kunt inzetten om gemotiveerd te blijven en zo je doelen te behalen.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal. Deze maand is het thema; Met positieve gedachten 2022 in!

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Deze bijeenkomsten zijn op deLeyweg 849. Graag aanmelden per mail bij:r.vdkerk@stichtingyasmin.nl  of per app of telefoon:06-11161101

Datum: 17 februari 2022
Einddatum: 17 februari 2022