M2C – Is werken in de zorg iets voor jou?

9 november – Is werken in de zorg iets voor jou?

De zorgsector is de grootste werkgever van Nederland. Juist in deze sector is er een tekort aan personeel. Wellicht is werken in de zorg iets voor jou?

Tijdens deze M2C-bijeenkomst informeren we je welke mogelijkheden er zijn om in de zorg te werken en wat werkgevers verwachten. Je hoort welke zorgopleidingen je kunt volgen.

Meet to Change Werk & opleiding zijn praktische bijeenkomsten die deel uitmaken van de leerlijn Werk & opleiding. De leerlijn is voor Haagse vrouwen die stappen willen zetten naar een opleiding of werk. Wil je weten waar jouw talenten liggen en hoe je die kunt inzetten? Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken om te beginnen met een opleiding of bij je zoektocht naar werk? Neem dan contact op met Yasmin om jouw mogelijkheden te bespreken.

De Meet to Change Werk & opleiding vindt plaats op de Brouwersgracht 2a. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: r.vdkerk@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier