M2C maart – Hulp bij thuisadministratie

In maart en april staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 5 april is het onderwerp: Hulp bij thuisadministratie

Een goede administratie helpt je om zicht te houden op je geldzaken. Tijdens deze Meet to Change krijg je een praktische workshop van Humanitas. We bekijken met elkaar hoe een geordende administratie eruit kan zien en wat daar zoal bij komt kijken. We hebben STEK uitgenodigd voor als je er even niet uitkomt en hulp nodig hebt. Zij vertellen graag wat een Schuldhulpmaatje voor je kan betekenen.
Wil je grip krijg op je financiën? Kom dan zeker langs!

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 5 april 2019
Einddatum: 5 april 2019