Meet to Change – Hoe kan ik meer van mezelf houden?

Net als veel vrouwen sta jij snel klaar voor een ander. Je zorgt, je weet hoe je een ander goed kunt steunen en advies kunt geven. Ook in de drukke maatschappij wordt er soms veel van je verwacht. Maar denk je ook aan jezelf? Of lijkt het soms dat je beter zorgt voor de batterij van je telefoon dan voor jezelf.  Tijdens deze Meet to Change leer je hoe je even een momentje voor jezelf kan nemen en hoe je beter voor jezelf kunt zorgen.

Deze Meet to Change tafels zijn groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal. Deze maand is het thema: Positief 2022 in!

Deze bijeenkomsten vinden plaats aan de Brouwersgracht 2A. Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Graag aanmelden bij l.khaoulani@stichtingyasmin.nl of per app naar:     06-15352231

Datum: 28 januari 2022
Einddatum: 28 januari 2022