Meet to Change – Hoe kan ik groeien?

Soms gaan dingen in het leven niet altijd zoals je graag zou willen. Een afwijzing op een sollicitatie, ziekte van een dierbare, onzekerheid, negatieve gedachtes, etc. Dat kan er voor zorgen dat je te maken krijgt met belemmerende overtuigingen; bijvoorbeeld ‘ik doe het nooit goed’. Deze overtuigingen maken  het lastig om met moeilijke gebeurtenissen om te gaan. Tijdens deze Meet to Change gaan we het juist hebben over stimulerende overtuigingen die je juist helpen positief te denken en deuren voor je openen.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (info@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Workshop informatie

Startdatum: 28 januari 2020