Meet to Change – Hoe kan ik groeien?

Soms gaan dingen in het leven niet altijd zoals je graag zou willen. Een afwijzing op een sollicitatie, ziekte van een dierbare, onzekerheid, negatieve gedachtes, etc. Dat kan er voor zorgen dat je te maken krijgt met belemmerende overtuigingen; bijvoorbeeld ‘ik doe het nooit goed’. Deze overtuigingen maken  het lastig om met moeilijke gebeurtenissen om te gaan. Tijdens deze Meet to Change gaan we het juist hebben over stimulerende overtuigingen die je juist helpen positief te denken en deuren voor je openen.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal. Deze maand is het thema: Met positieve gedachten 2022 in.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Deze bijeenkomsten zijn op de Leyweg 849. Graag aanmelden per mail bij:l.khaoulani@stichtingyasmin.nl    of per app of telefoon:06-15352231

Datum: 10 februari 2022
Tijd: 9.30 – 11.30 uur