M2C April – Als je even geen geld hebt, wat dan?

In april staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 1 April is het onderwerp: Hoe arm of rijk voel jij je?

We bespreken wat armoede met je doet. Bijna iedereen heeft wel eens geldzorgen. De vraag is hoe jij daarmee omgaat? En welke tips en suggesties kun je iemand geven? Wat doe je bijvoorbeeld als je kind jarig is en je eigenlijk geen geld hebt?

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Deze bijeenkomsten zijn aan de Brouwersgracht 2A. Aanmelden is niet noodzakelijk.

Datum: 1 april 2022
Einddatum: 1 april 2022