Meet to Change – gezond eten hoeft niet duur te zijn!

Het nieuwe jaar is voor veel mensen aanleiding om aan de gezondheid te werken. Een gezonde leefstijl zorgt ervoor dat je als persoon goed in je vel komt te zitten, dat je fitter voelt en dat je beter bestand bent tegen ziekten. Gezond eten en bewegen staan centraal in de Meet to Change van februari.

Op dinsdag 4 februari staat ‘Gezond eten’ op de agenda van de Meet to Change.  Gezond eten lijkt misschien lastig als je weinig te besteden hebt. Toch hoeven gezonde boodschappen niet duur te zijn. Sterker nog: door gezonde keuzes te maken ben je vaak goedkoper uit. We laten je graag zien hoe je slim inkoopt en zo een gezonde maaltijd op tafel kunt zetten.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (info@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 4 februari 2020
Einddatum: 4 februari 2020