Meet to Change – Waarom praten we hier nooit over? – Geweld tijdens je jeugd

6 december – Gevolgen van geweld tijdens je jeugd

Heb je als kind te maken gehad met gewelddadige gebeurtenissen als kindermishandeling, misbruik of psychisch geweld, dan kan dat later in je leven voor grote (psychische) problemen zorgen. Door schaamte, schuldgevoelens en loyaliteitsconflicten (met je cultuur of je familie) wordt er meestal niet over dit moeilijke thema gesproken. Met zwijgen los je de problemen echter niet op.

Speciale Meet to Change ‘Stop geweld tegen vrouwen’
Nermin Altintas en Bertha Suasnabar van Stichting Yasmin willen met deze speciale Meet to Change de gevolgen van geweld tijdens de kindertijd bespreekbaar maken. We organiseren deze Meet to Change in het kader van de internationale campagne ‘Stop geweld tegen vrouwen’, van 25 november tot 10 december.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (info@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 6 december 2019
Einddatum: 6 december 2019