M2C maart – Financieel in balans

In maart en april staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 22 maart is het onderwerp: Financieel in balans

Hoe zorg je er voor dat je financieel in balans bent en blijft? Weet je wat je inkomsten en uitgaven zijn van jou of van jouw gezin? Of laat je de geldzaken juist over aan iemand anders? Je man bijvoorbeeld. We gaan samen in gesprek over hoe belangrijk het is om bewust te zijn van je financiën. We hebben een rolmodel uitgenodigd die over haar eigen situatie vertelt en wat ze heeft gedaan om financieel sterker te worden.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

inschrijven

Inschrijfformulier