M2C maart – De maand doorkomen zonder geld te lenen

In maart en april staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 29 maart is het onderwerp: De maand doorkomen zonder geld te lenen

Het is bijna het einde van de maand en je hebt geen geld meer om nog een rekening te betalen? Wat doe je dan? We bespreken met elkaar alle mogelijkheden om er voor te zorgen dat je aan het einde van de maand nog genoeg geld hebt. Dat kan zijn van een baan zoeken tot praktische tips en trucs om geld te besparen.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

inschrijven

Inschrijfformulier