Meet to Change – Beweging: een gezonde geest in een gezond lichaam

Het nieuwe jaar is voor veel mensen aanleiding om aan de gezondheid te werken. Een gezonde leefstijl zorgt ervoor dat je als persoon goed in je vel komt te zitten, dat je fitter voelt en dat je beter bestand bent tegen ziekten. Gezond eten en bewegen staan centraal in de Meet to Change van februari.

Op dinsdag 18 februari staat ‘Beweging: een gezonde geest in een gezond lichaam’ op de agenda van de Meet to Change. Voor een gezond leven is bewegen belangrijk. Beweging zorgt voor een gezonde geest, je voelt je fitter en het verlaagt ook de kans op bijvoorbeeld overgewicht en hart- en vaatziekten.

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (info@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Workshop informatie

Startdatum: 18 februari 2020