M2C Werk & Opleiding – Welke mogelijkheden heb ik om een opleiding te volgen?

Onderwijs kan dé weg zijn naar betere kansen en economische zelfstandigheid voor vrouwen in de samenleving.

Niet iedereen heeft de kans of de mogelijkheid gehad een opleiding te volgen. Veel vrouwen denken dat het voor hen al te laat is om een opleiding te volgen; zij zien vooral belemmeringen. Anderen denken dat het niet nodig is. Zij hebben immers een partner die goed verdient. Maar je weet niet wat er in de toekomst kan gebeuren.

Toch zijn er voor iedereen mogelijkheden om met deze uitdaging om te gaan en met een opleiding te  starten. Tijdens deze Meet to Change bijeenkomst gaan wij in gesprek hierover.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 7 juni 2019
Einddatum: 7 juni 2019