M2C werk & opleiding Online Wat verwacht een werkgever van mij?

Om je werk met succes te kunnen doen, is het belangrijk dat je weet wat je precies moet doen. Maar ook dat je weet welke ongeschreven regels er zijn. Regels die nergens staan, maar die iedereen kent. Regels die vaak gaan over hoe je met elkaar omgaat in een werkomgeving. Zodat je weet wat je werkgever en je collega’s van je verwachten. Zeker als je nieuw bent in de Nederlandse samenleving kunnen die regels best lastig zijn.

Aan het eind van deze Meet to Change bijeenkomst heb je meer inzicht over algemene verwachtingen van werkgevers in de Nederlandse bedrijfscultuur.

Hierover gaan wij tijdens deze Meet to Change in gesprek. Jij bent online van harte welkom!

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Graag aanmelden per mail via r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 Dan sturen we je de Zoomlink

Datum: 25 mei 2021
Einddatum: 25 mei 2021